Isnin, 25 Julai 2011

5 Hal yang Disembunyikan Wanita Dari Pasangannya


Ada 5 Hal yang sering disembunyikan oleh seorang wanita dari pasangannya. Dengan kata lain 5 kebohongan wanita terhadap lelaki.



1. Bekas kekasih
Banyak wanita yang tidak berterus terang pada pasangannya tentang jumlah lelaki yang pernah dekat dengannya. Alasan wanita, mereka tak ingin dianggap wanita yang sering bertukar-tukar lelaki.

Selain itu, mereka juga ingin menjaga perasaan pasangannya, dan tak ingin hubungan itu rosak, terutamanya jika jumlah lelaki si wanita itu cukup banyak.

2. Alasan putus hubungan
Wanita seringkali memakai alasan ini untuk memutuskan hubungan dengan lelaki. Sebab, wanita tidak ingin terlalu lama berkonflik, then dia pun akan mengaku sebagai pihak paling bersalah. "Ini bukan salah kamu, tapi ini salahku." *ayat biasa perempuan.. (^_~)*

3. Soal berat badan
Kebanyakan wanita merasa tidak selesa ketika harus bercerita soal berat badan kepada pasangannya. Sometimes, perempuan terpaksa tidak berterus terang tentang itu. Bukan bermaksud menipu kekasih, tapi kerana ingin selalu nampak menarik di mata pasangan. *soal berat badan ni sensitif bg perempuan yg gemuk mcm saya ni la.. haha :D*

4. Memendam masalah
Ketika seorang lelaki bertanya kepada pasangannya, kenpa diam saja. Wanita sering menjawab, "Tidak ada yang salah. Aku baik-baik saja." Bila lelaki mendengar jawapan seperti itu, sebaiknya berhati-hati menghadapinya. Biasanya ada sesuatu yang salah dan tak kena.

5. Soal teman pasangan 
"Aku tidak keberatan jika kamu pergi dengan teman-teman." Memang, wanita boleh menunjukkan wajah ikhlas ketika lelaki meminta izin untuk pergi bersama teman-temannya. Namun, biasanya wanita tetap merasa curiga, walaupun pada akhirnya tetap mengizinkan pasangannya pergi. 

2 ulasan:

  1. ouh....tq 4 the info...awat bahasa hang pelik? hakhakhak

    BalasPadam
  2. u'r welcome.. aku pn rasa pelik jgk... hahaha.. pembetulan bahasa sedang dijalankan :D

    BalasPadam