Ahad, 10 Julai 2011

SAD STORY:: MY REAL LIFE :'(

Semalam aku pergi menziarahi kubur arwah mama.. Entah knp aku menangis mase siram air kt atas kubur mama... aku tau berdosa meratapi pemergian insan yg telah tiada tetapi aku gagal menahan air mata ni dr gugur..
 MAAFKAN AKU YA ALLAH.. 

Teringat kembali saat-saat arwah mama masih ad disisi aku..
 menemani tidurku.. 
Kehilangan mama sangat-sangat ku rasai walaupun mama da lama sakit.. Penyakit yg dihadapinya benar-benar menyiksakannya.. Mama terlalu lama terlantar di hospital.. Aku turut terasa keperitannya setiap kali ayah membawa aku menziarahi mama.

Kakak.. mama dah tak de... airmata aku mengalir lagi... Aku kehilangan mama? mama yg selalu manjakan aku.. jaga aku masa aku sakit.. mama la segalanya utk aku... tp aku redha.. 24.10.1997 mama menghembuskan nafasnya yg terakhir.. meninggalkan ayah, aku dan adik aku utk selamanya.


Kini hanya kenangan seperti itulah yang  aku bisa ingat tentang mama...begitu banyak kenangan yang ditinggalkan mama yang terkadang hanya dengan mengingatnya air mataku keluar dengan sendirinya tanpa aku sedari...bagaimana tidak mama pergi untuk selamanya tanpa aku di sampingnya... namun aku hanya bisa ikhlaskan kepergian mama...



Semoga Allah SWT. menberi tempat yang layak di sisi-Nya untuk mamaku....
"  Rabbighfirlli waliwaa lidayya warhamhuma kamaa rabbayaanii shagira "...
Ya Allah, ampuni dosaku dan dosa kedua orang tuaku dan kasihanilah mereka sebagaimana mereka telah mengasihani diriku sewaktu kecil...
Ma hanya Do'a yang dapat ku kirimkan untukmu....Damailah engkau di sana ...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan