Sabtu, 28 Januari 2012

OHH SHOE! :'(

Assalamualaikum.

Actually, nak menyatakan kesedihan yang teramat sangat sbb tak dapat nak beli my admire shoe sbb.. sbb.. sbb.. xde saiz kaki aku yang macam gajah ni. (memalukan). ada kisah? haha :D



Okay, since mama aku daripada dulu sampai la sekarang, asyik bising about my shoes yang berlambak-lambak kat rumah ni, tiba-tiba terfikir dah tak nak dah beli kasut lagi. Tapi boleh ke? Before ni, sayang jugak dekat kasut-kasut ni semua, sebab baru beli, tapi ada yg sesetengah tu tak pakai langsung. Just rembat dan beli terus. Bila sampai rumah je, terus x de hati nak pakai.Nak-nak bila dah balik kolej, kasut2 yg dah beli tu terus campak kat rumah.  That's why lah mama aku marah dan bising2 sebab rumah dipenuhi dengan rak kasut yg penuh dengan kasut aku. Dia nak pakai xmuat, sbb kaki mama saiz 5 dan kaki aku saiz...... 
(biarlah rahsia). hahaha.




Just imagine aku yang pakai shoe ni. WOW! ;)




Then terngiang-ngiang pesanan nenek di kampung, "tak elok pakai kasut nya yang tinggi-tinggi sangat tu. nanti dah tua sakit pinggang. kalo dah memang pendek tu biarkan la. Terimalah jela."
MENUSUK BETUL KATA-KATA MOTIVASI DARI NENEK TU. :D



Tiada ulasan:

Catat Ulasan